Partnerstwo IT w Biznesie

poznaj szczegóły naszej oferty

System sprzedaży biletów

Oprogramowanie CAD

Oprogramowanie dedykowane

Aktualności

21.07.2016 | Dezaktywuj BricsCAD przed aktualizacją Windows 10

Szanowni Państwo,


Informujemy, aby przed AKTUALIZACJĄ systemu do Windows 10 dezaktywować licencję programu BricsCAD.

bullet_06

21.06.2016 | Promocja 50% taniej na nową wersję EuroInternet i EuroBilet

Drodzy Klienci,

 

już dziś zapraszamy do skorzystania z super promocji.


Tylko teraz do do 30…bullet_06

Archiwum

System sprzedaży biletów EuroBilet

 

EuroBilet to kompleksowy system sprzedaży biletów i kontroli dostępu. Klienci korzystający z naszego systemu prowadzą działalność w trzech zasadniczych branżach: „Kultura”, „Rozrywka” i „Sport”. „Kultura” to opery, filharmonie, teatry, domy kultury i galerie sztuki. „Rozrywka” obejmuje wielosalowe multipleksy, sieci kinowe oraz małe kina studyjne. W kategorii „Sport” znajdują się stadiony i hale sportowe.

 

Klient może kupić lub zarezerwować bilet za pomocą Internetu, urządzeń mobilnych lub w kasie obiektu. Klient ma zawsze możliwość wyboru dogodnego dla siebie miejsca oraz konkretnego typu biletu. Bilet można odebrać w kasie obiektu, wydrukować w domu, otrzymać sms'em lub doładować na karcie lojalnościowej.

 

System EuroBilet jest narzędziem przyjaznym zarówno dla nabywców biletów, jak i obsługi obiektu. EuroBilet stworzony został na bazie wieloletnich doświadczeń firmy w obsłudze instytucji sprzedających bilety. Powstawał przy ich współudziale, dzięki czemu jest dostosowany do specyfiki prowadzonej działalności, oczekiwań i wymagań różnych Klientów.

 

System zaprojektowany jest w sposób umożliwiający dopasowanie jego funkcjonalności do potrzeb obiektu i możliwości budżetowych. Oprogramowanie charakteryzuje się budową modułową - moduły można dowolnie zestawiać i konfigurować. Zakup systemu EuroBilet jest jednocześnie gwarancją ciągłego rozwoju oprogramowania, na który Klienci mają bezpośredni wpływ.

 

 

Korzyści:

wyższe dochody ze sprzedaży dzięki zwiększeniu ilości punktów sprzedaży oraz sprawniejszej obsłudze Klientów,

• wyższy standard usług,

• możliwość budowy bazy lojalnych Klientów i realizowania dowolnych programów promocyjnych,

• możliwość rozbudowy sieci sprzedaży,

• szczegółowy system raportowania i analiz,

• możliwość wykorzystania bramek sms,

• współpraca z czytnikami kart,

• zwiększenie bezpieczeństwa obiektów poprzez zastosowanie systemu kontroli dostępu,

• stały dostęp do wszystkich danych, 24 h na dobę, z dowolnego miejsca,

• obniżenie kosztów obsługi Klienta poprzez wykorzystanie modułu internetowego lub telefonów komórkowych,

• większe możliwości promocji i reklamy,

• uniwersalna i najbardziej popularna platforma oprogramowania - środowisko Windows.