Google Analytics – 21 powodów dlaczego musisz to mieć! - System sprzedaży biletów, oprogramowanie CAD
ul. Rzędzińska 3, 01-368 Warszawa
+48 22 489 89 00

Google Analytics – 21 powodów dlaczego musisz to mieć!

Google Analytics to darmowa usługa od Google, która pozwoli przeanalizować ruch na Twojej stronie.

google analyticsGoogle Analytics jest systemem zbierającym dane na temat użytkowników, którzy odwiedzają stronę internetową. Jest to możliwe przez umieszczenie na stronie specjalnego kodu, który w momencie wejścia użytkownika na stronę pobiera o nim istotne dane i przesyła je do Google Analytics.

Przykładowe dane, jakie zbiera na temat użytkowników Google Analytics to:

  • skąd przyszli (z innej strony, wpisali z „palca”, z mediów społecznościowych, z artykułu?)
  • co robili ( jakie strony odwiedzili, jak długo na nich przebywali, z której strony odeszli )
  • kim są ( województwo, miasto, technologie, wiek, płeć )
  • z jakiego oprogramowania korzystają (system operacyjny, przeglądarka)
  • dane na temat konwersji ( bardzo ważne! )
  • możliwości obliczania zwrotów kosztów z promocji

Wszystkie te informacje odpowiednio przeanalizowane i zinterpretowane mogą pomóc w poprawieniu strony internetowej i lepszym dostosowaniu jej do odbiorców. Jednak przed wszystkim dobrze przeanalizowane dane pokażą, które wydarzenie z naszego obiektu cieszą się popularnością, które warto promować.

Google Analytics – 21 powodów dlaczego musisz to mieć!

Kierownictwo:

  1. Dowie się, które inicjatywy marketingowe są najbardziej skuteczne
  2. Określi, które segmenty klientów są najbardziej wartościowe
  3. Wyświetl dokładne wzorce ruchu i trendy w witrynie
  4. Zobaczy, które kanały ( Social Media, Adwords, wyszukiwarka ) przynoszą najlepszy ruch
  5. Dowie się, które obszary geograficzne są najbardziej dochodowe
  6. Dziękie zebranym danym opracuje skuteczną strategię w celu poprawy sprzedaży biletów
  7. Podejmie „mądre” decyzje poparte twardymi danymi

 Dział Marketingu:

  1. Dowie się, skąd pochodziklien i co wpisał, aby dostać się na wybraną stronę
  2. Zrozumie, co robią użytkownicy po przybyciu na stronę internetową
  3. Dowie się, jak witryna www może przekształcić użytkowników w klientów
  4. Zobaczy, które słowa kluczowe współgrają z potencjalnymi klientami i prowadzą do konwersji
  5. Pozna, która reklama jest najbardziej skuteczna (testowanie A / B)
  6. Prześledzi ilu internautów zrealizowało określone działanie

Twórcy treści stron internetowych:

  1. Które strony najdłużej zatrzymują użytkowników
  2. Jakiego rodzaju treści i tematów powinno być więcej
  3. Przez które strony ludzie opuszczają witrynę
  4. Jak poprawić strony docelowe
  5. Jak sprawić, aby ludzie pozostali na witrynie dłużej

 

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Tylko Dzisiaj!

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymaj SPECJALNĄ OFERTĘ na BricsCAD !

FreshMail.pl