Piksel Facebooka – czym jest i do czego służy? - System sprzedaży biletów, oprogramowanie CAD
ul. Rzędzińska 3, 01-368 Warszawa
+48 22 489 89 00

Piksel Facebooka – czym jest i do czego służy?

Jeśli używasz reklam w serwisie Facebook – lub planujesz ich używać w przyszłości – jest jedno narzędzie, które należy skonfigurować  od razu i jest to właśnie Piksel Facebooka. Dzięki niemu lepiej wykorzystasz swój budżet reklamowy.

Pixel Facebooka to kod umieszczony w witrynie. Pomaga śledzić konwersje z reklam Facebooka, optymalizować reklamy na podstawie zebranych danych oraz pozwoli używać remarketingu do potencjalnych klientów – osób, które już podjęły działania w twojej witrynie.

Korzyści z używania piksela Facebooka

Istnieje kilka sposobów wykorzystania danych zgromadzonych na podstawie śledzenia pikseli w serwisie Facebook, aby udoskonalić strategię reklamową Facebook.

Oto kilka z nich:

  1. Śledzenie konwersji

Co to jest Konwersja?

Konwersja, to inaczej pewne z góry zaplanowane zdarzenie, które jest wyznacznikiem osiągniętego celu. Na przykład zapis osoby na Twoją listę mailingową lub zakup bilety na określone wydarzenie nazywamy „konwersją”.

Pixel Facebook pozwala monitorować sposób interakcji z Twoją witryną po obejrzeniu reklamy na Facebooku.

Możesz nawet śledzić klientów na swoich urządzeniach, dzięki czemu wiesz, na przykład, jeśli ludzie mają tendencję do wyświetlania reklam na telefonie komórkowym, ale przed dokonaniem zakupu – przejdź na komputer stacjonarny – a może tak się dzieje. Te informacje mogą pomóc Ci udoskonalić strategię reklamy i obliczyć zwrot z inwestycji.

  1. Remarketing

Dane śledzenia pikseli umożliwiają wyświetlanie kierowanych reklam osobom, które odwiedziły Twoją witrynę. Możesz tu uzyskać szczegółowe informacje – na przykład możesz wyświetlać reklamy konkretnemu produktowi, który porzucił w koszyku lub dodał do listy życzeń w swojej witrynie.

  1. Użytkownicy podobni

Facebook może używać swoich danych kierunkowych, które pomogą Ci zbudować podobną grupę odbiorców, którzy mają podobne zainteresowania i demografię do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę, pomagając rozwinąć potencjalną bazę klientów.

  1. Uruchom skuteczne reklamy

Korzystanie z piksela Facebook może sprawić, że Twoje reklamy będą skuteczniejsze, poprawiając jakość wyświetlanych reklam i poprawiając kierowanie na ludzi, którzy je widzą.  Oprócz ulepszania reklam w oparciu o śledzenie skuteczności, możesz użyć danych pikseli Facebook, aby zapewnić, że Twoje reklamy są postrzegane przez ludzi, którzy najprawdopodobniej podjąć pożądane działanie.

  1. Korzystaj ze statystyk grup odbiorców

Uzyskaj kompleksowe statystyki dotyczące osób odwiedzających Twoją witrynę i sam wysuń odpowiednie wnioski.

 Czy wiesz, że do Facebook’a możesz wgrać swoją listę mailingową i kierować reklamy do osób z listy i jej podobnym?:)

A jak to zrobić przeczytaj tutaj: https://www.facebook.com/business/help/170456843145568

 

Subscribe to our newsletter

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Tylko Dzisiaj!

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymaj SPECJALNĄ OFERTĘ na BricsCAD !

FreshMail.pl